bild-banner-hemsidany.jpg
   

                                                                             Konflikthantering/konferensresa

Målet med konflikthantering som fortbildning är att alla ska få kunskap om hur man hanterar konflikter. Därigenom skapas ett framgångsrikt och livskraftigt företag. Små och stora konflikter finns på alla arbetsplatser, varje dag. De berör och är ibland svåra att hantera.

      (10)-3.jpg

Som en del i strategisk konflikthantering erbjuder Kunskapsfyren några roliga och upplevelsebaserade dagar i det vackra sydfrankrike för att ge er kunskap, stöd och verktyg för att hanterar konflikter i ert företag, kommunicera det till alla anställda och stärka er sammanhållning så att absolut alla i organisationen känner sig involverade. Om ni blir bra på att lösa konflikter och skapa samarbete kommer ni även att bli mer lyckosamma i ert fröretag!

Marseillan Resor erbjuder kompletta konferens- och kick offresor med hållbar utveckling.

Vi skräddarsyr er resa precis som ni vill ha den, utifrån era specifika behov. Vi hjälper er genom hela processen, från rådgivning och planering till genomförande. Vår erfarenhet, vårt djupa engagemang och våra kunskaper om resmålet borgar för att ni får en resa med kvalitet.

PA110638-3.JPG

     ulrika_02-6.jpg

Föreläsare: Ulrika Gustavsson är beteendevetare och driver Konfliktbyrån, där hon föreläser, utbildar och ger företag råd inom konflikthantering. Med ett brinnande intresse för organisation och organisering har Ulrika tagit fram en metod för att på ett strukturerat sätt förebygga konflikter i organisationer. Allt i syfte att göra det svåra och obekväma med konflikthantering lite enklare.

 

 

© Copyright. Alla rättigheter reserverade. | Kunskapsfyren